Mittiveckan

Just det, mittwoch är det idag.. Onsdag, alltså. Har varit en ganska härlig dag idag, vi har haft temadag om EU.
Kom lite försent till skolan idag med, det är ja jag vet inte kanske 3:e dan jag gör det nu. Illa är det i vilket fall.
 Igår var det tisdag, då spelade jag innebandy. Sen satt jag vid den här dumburken, och nu sitter jag här igen. Men vad gör man annars?

Just för tillfället sitter jag och lyssnar på 3 feet smaller, asbra band måste jag säga! Har även ägnat en del av denna kväll till att spela lite utav den musiken. Det var kul, faktiskt.
 Igår skrev jag ett cv till ica, söker nämligen jobb där. Hoppas man får det, för det vore kul och bra framförallt för mig att komma mig ut lite och kanske träffa lite nya folk. Börjar tröttna på att se samma ansikten varje dag, det blir lätt lite enformigt om man ska säga så. Sen är det inte lätt att göra samma gamla saker hela tiden dygnet runt när man dessutom lider utav lappsjuka, det är så tragiskt liksom.

Lappsjuka är något jag hatar, verkligen. Det är drygt, inget annat. Och det värsta är när det drabbar en och man inte vet vad man ska göra åt det, men jag antar att det bara är att lida igenom det. Om man inte kommer på andra saker att hitta på för att kväva det. Och det är just vad jag försöker göra, och får hoppas att det lyckas.

Igår var jag även på HC och lämnade tester och prov, det var inte roligt det heller. Hatar att ta sänka. Visst,
det är inga problem att sticka i fingret och så. Men, när man ska börja gräva ner en nål i en ådra och börja gräva i halsen med en sån där träpinne (det gjorde jag visserligen inte igår, men det är lika äckligt) så går det lite för långt, enligt mig. Men det är konstigt att jag inte har tandläkarskräck. Bryr mig inte om vad dom gör i min mun
av nån konstig anledning. Det kvittar om det handlar om sprutor eller vad som helst, jag bryr mig ändå inte.
 Men detta beror väl för att jag är en konstig person. Och det måste man ju få vara, man måste ju våga sticka ut lite ur mängden, så att man syns lite mer, att man drar till sig uppmärksamhet utan att ens göra en gest. Visst, det kanske inte alltid är så jävla bra, men man slipper skämmas över att man är sig själv i alla fall, eftersom det är så enkelt att visa det att man inte ens märker det.

Nu skrev jag ett rätt långt stycke om egentligen ingenting blandat med lite onödig fakta, men vad ska man annars skriva när man är så ordlös som jag? Måste ju skriva något i alla fall. Annars skäms jag för att jag är en dålig bloggare.
 Men men, får allt ta och sluta tänka negativt nu. Jag är en positiv människa och ska göra allt för att försöka fortsätta leva efter det idéalet. Rätta mig om jag använde fel ord nu. Annars tyckte jag det lät rätt bra ändå.

Imorgon är det torsdag i vilket fall, då är det vanlig skoldag. Sen är det bara en dag kvar tills det är slutet på skolveckan och början på den korta helgen. Får hoppas på att jag kommer upp i tid imorgon i alla fall, annars blir det mer shame on me, och även blame on me. Äh, jag vet inte. Men nu ska jag ägna mig åt lite andra sysslor. 
 Känner mig färdig med detta inlägg då jag inte har något mer viktigt att skriva. Får se vad det blir imorgon, men det blir säkert ett inlägg i vilket fall.

Ha det bäst!
//Linuxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0