Söndag, definitivt veckoslut.

Ja, juste. Idag är det söndag. Det är slutet på veckan och slutet på allahelgona helgen. Och, det är början på en ny månad, november mådad. Härligt härligt.
Idag var en helt vanlig dag, som började med sovmorgon. Inte planerat, men har man sömnproblem så har man. Efter frukost blev det skidåkning, vi kom inte riktigt iväg som räknar, med tiden alltså, men det löste sig bra i vilket fall. Åkte inte så länge, men tillräckligt, eftersom det inte finns särskilt mycket öppet ännu. Segt.

Efter detta blev det lite dator, lite mat, och sedan lite dator igen. För att avsluta kvällen på ett bra sätt, och att avsluta den överhuvudtaget. Tråkigt om jag inte avslutar kvällen, tycker jag.
Nu sitter jag här, det är lika lugnt och stilla som det alltid är. Allt är som det ska, förutom min läkerol ask, som är slut (igen!). Trist trist.

Finns inte så mycket mer att säga om denna kväll direkt, mer än att jag läste lite bok igår kväll. Lika avslappnande som vanligt, och lika kul. Fattar inte hur jag kan tycka det är kul med böcker egentligen? Men det har väl sin mening, precis som allt annat.
Imorgon är det början på en ny vecka. Och det blir intressant. Blir gym imorgon bitti, sedan blir det innebandy på tisdag, sen är det onsdag (då det är s.k. "temadag") sen är nästan hela veckan gjord, det är härligt.

Men nu är det i alla fall söndag kväll, och jag sitter och häckar framför datorn och önskar mig till något bättre ställe än bakom denna skärm. Har inte så många ord i huvudet, men kan tillägga att det är min mors födelsedag idag. Känns taskigt att jag inte var hemma, men grattis till henne i alla fall! :)
Snart kommer min egen födelsedag, och det är härligt.

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer, men trevligt veckoslut folk! :D

//linuxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0