Torsdag 05-11-2009

Torsdag.. Vad ska man säga om det egentligen? Både bra och dåligt. Igår var det onsdag och imorgon är det fredag. Härligt med fredag i alla fall.
Idag har det varit en allmänt "slapp dag". Det har gått både bakåt & framåt på samma gång med skolan om man ska sammanfatta det hela.
 Just nu sitter jag på nån typ av "ungdomsgård" nere på byn i funäsdalen, bar aför att det är så tråkigt där hemma. Och sen ser man bara folket där bakom sina datorskärmar. Tråkigt, alltså. Så, man får ju helt enkelt bara hitta på något sunt själv och ta sig en promenad ner på byn med jämna melanrum, för att inte drabbas av ännu mer "lappsjuka" än vad jag redan har.

På tal om imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer, men jag hoppas på att det blir en bra fredagskväll. På lördag vet jag i alla fall att det möjligtvuis blir en tripp till röros, och det blir skönt. Då får man äntligen lite efterlängtat miljöombyte. Och det är inte fel.
 På söndag blir det dessutom lite ridning, precis som förra helgen. Så denna helg ser ut att bli ganska så "soft" om man säger så. Inte mycket att klaga på här inte!

Men men, sitter i vilket fall fortfarande här nere, har inte så mycket mer att tillägga än att jag kommer bli sittandes här lite till. Nu får det räcka med torsdagsinlägget. Ha det så bra folks!

//Linuxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0