Torsdag

Hmm.. Ja det är torsdag idag, faktiskt. Torsdag, fast inte torsdag som alla andra torsdagar, utan denna torsdag är torsdag på sitt eget sätt. Jaja, nog med det.
Idag skulle vi ha åkt iväg till belgien, men det blev tyvärr inte så p.g.a. "ändrade planer". Vet inte om det var så mycket till ändrade planer direkt, men skitsamma. Det blev ändrat i vilket fall.
Så, vi hade skola idag, men en rätt skön skoldag ändå.
 Imorgon åker vi iväg, troligen på morgonen. Då är alla förmodligen redo, och det är bra. Det var även en av anledningarna till att vi inte åkte redan idag (som planerat, egentligen), alltså att ingen var helt "redo", men skitsamma, nog snackat om det.

Idag har vi inte direkt gjort så mycket, blev lite "slapp-arbete", och det var skönt. Vi slutade även vid 15.30 tiden idag, eftersom vi skulle packa inför imorgon.
 Detta i sig tog inte så värst lång tid, faktiskt lite imponerad av mig själv angående det måste jag säga. Inte alltid jag lyckas packa så bra och snabbt som jag gjorde idag. Detta var säkert för att våran datalärare typ tvingade oss till att skriva ner en lista på vad vi skulle ta med (vilket jag aldrig gör annars..), så det var perfekt. Det finns en mening med allt, tack och lov för det!

Efter packningen så blev det till att slappa lite, och sedan äta lite mat. Det satt skönt i maggropen, och sen bleev det till att slappa lite till. Såg "supercross" (film) för 3:e gången denna vecka (eller om det var 2:a gången, kommer inte ihåg.) Den var i alla fall lika bra som alltid, typ.
 Efter detta filmkollande så stack jag ner på ica och hämtade ut ett paket med ytterligare kläder i (om man kan fatta sig på det sättet, eller vad man nu säger?), inhandlade även lite till att tugga på imorgon, "godis" kallas det med andra ord. Lämnade även in en lapp med mitt nummer på till chefen där nere på ica, eftersom jag glömde skriva det i mitt tidigare inskickade cv, så nu får man bara hoppas på svar. Och det ska helst av allt vara bra & positivt!

Efter detta det att dra upp hit igen efter detta, och nu sitter jag här.
Sammanfattningsvis har det inte hänt så mycket idag alltså, vilket inte var så väntat heller för den delen.
 Måste tillägga att jag pratade några ord med mor nyligen i telefon, hon var med min moster. Vart dom var vet jag inte, men hennes svärdotter var också där (min mosters, alltså). De hade tydligen kollat min blogg. Först blev jag lite förundrad över det hela, min blogg är ju inte så lätt att hitta om man inte gör det via min facebook-profil. Så ja, blev lite förvånad, tills jag fick reda på att det var min mosters "svärdotter" som hade navigerat in på denna trevliga sida (inte för att den är så trevlig kanske då, men nåt måste man ju säga om den i alla fall).
 Så jag fick komplimanger såsom att den var intressant (tror jag) och min moster hade också tydligen sagt att jag är ett "författarämne". Det var kul att höra, visste inte att jag hade såna talanger med mitt skrivande..

Men men, kul med komplimanger iaf. Alltid lika trevligt att höra något positivt & lite utav upplyftande, det är bra helt enkelt.
 Vet inte direkt vad mer jag ska säga, sitter fortfarande på samma ställe (om jag inte har glidit undan någon centimeter, men det håller inte jag koll på).
Känner mig klar med detta inlägg, har fått ihop det mesta och har heller inte så mycket mer att säga. Så det får räcka såhär. Och imorgon blir det kul.
Nu ska jag som vanligt ödsla lite tid åt msn och andra "viktiga" saker resten av kvällen.
Imorgon kommer det säkert något inlägg från belgien, om jag inte är lika utslagen av bilturen dit som jag blev av den där nålen i armen i måndags.

Med detta skrivet tackar jag för mig och lutar mig tillbaka igen, ha det bäst folks!
//Linuxxx

Kommentarer
Postat av: Kjell

Ha de och ta de lungt i Belgien. Nästa inlägg lär bli läsvärt, kan man tänka.

2009-11-13 @ 12:56:32
Postat av: Gosan

Jätteroligt att följa med i dina mänskliga funderingar- är det såhär att vara en ung grabb? Annars händer det inte mycket i mitt katt-liv, dina inlägg piggar upp min tröga hjärna.

2009-11-14 @ 13:24:25
Postat av: Gosan

Jättespännande att höra om vad som händer i en ung persons hjärna.Är det så mskr tänker? Häftigt alltså. Annars är jag rätt nöjd med mitt kattliv- en riktig "fyrtaktare"

2009-11-14 @ 13:28:36
URL: http://linuxpeterxxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0