Jaha?

Ja, det var ju ett ganska bra tag sen jag skrev något här nu, och bl.a. på grund av "krav" från andra människor så får jag väl nu lägga upp något antar jag.

Kan berätta om idag, det blir en bra referens tycker ja.
Idag har vi varit ute på skotertur hela klassen, gick väldigt fint. Bra före och lagom kallt väder var det, tur att man klär sig rätt då, brukar faktiskt aldrig frysa riktigt när vi kör skoter, så det är finfint!
 Vi var ute på en rätt bra tur, säkert över en mils körning, det var härligt!
Igår åkte jag skidor i ramundberget med, det var lite sådär, faktiskt. Hade ställt väckarklockan på 07, men den jäveln ringde aldrig. Det betyder att jag vaknade vid 10.50 nånstans, och var jävligt besviken på mig själv just för att jag insåg att ja hade missat bussen, och fick då bara 3 timmars åkning där borta. Men men, sh*t happens! Det blev iaf en rätt bra dag ändå (tror jag).

På senaste tiden har jag hållt på med lite musik, börjat lite med reason igen faktiskt! Så man får hoppas att det blir nån trevlig låt inom en snar framtid, för det är faktiskt nästan ett måste in these days.
Har börjat plocka upp tempot i skolan nu med, efter en vecka med s.k. "depressioner", vill inte gå inte djupare på det ämnet här och nu direkt, så det får räcka med ett ord om det.

Anyways, så känns det rätt okej att vara tbx inne på bloggen. Var ett bra tag sen som sagt, så jag får ursäkta mig om jag är lite ringrostig och hoppar mellan olika saker på detta sättet, men det blir bättre, det får jag försöka lova både mig själv och er som läser detta!

Tills dess, ha det så gött folk!
//Linuxxx

Kommentarer
Postat av: gosan

Nice,Linus;)det var en storstilad comeback.Lycka till i fortsättningen ochså!

2010-02-02 @ 20:21:37
Postat av: Miss Jenny

sv: hihi ja det var riktigt trevligt :D

2010-07-18 @ 14:10:45
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0